Det börjar bli en aning mycket

Publicerat: 2008-11-06 kl. 14:59:53

Gud, så mycket skolarbete jag har att göra. Och ändå har jag gjort en massa de senaste dagarna! Såklart så får vi en SO-läxa tills imorgon. Vi fick även veta att vi ska ha vårat datorkunskapsprov nästa vecka också.. Great! Då jag även har mitt tal samt ideologi-prov. Jag blir inte förvånad om Erik skulle ge oss ytterligare engelskaläxor till nästa vecka. Fullt upp igen. Att man aldrig får ta det lugnt! Nej, varje ledig minut måste tas till vara för allt pluggande! Så nu blir dagens planering följande:



  • Göra SO-läxan om Sveriges grundlagar
  • Basketträning
  • Lära mig minst hälften av det vi ska kunna till datorprovet
  • Skriva lite till på mitt argumenterande tal

Kommentarer
Postat av: Jessie

det ska kännas att man går på gymnasiet ;P

2008-11-06 @ 17:42:21
URL: http://pessin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0