Bloody Monday

Publicerat: 2008-11-03 kl. 18:19:41

Nä, ingen rolig skoldag idag! På naturkunskapen satt vi och gjorde ingenting i 1h 50min mer än att vänta på sin tur att få höra omdömet om hur man ligger till i kursen. Jag låg bra till. MVG. Och det kommer jag att kunna hålla om jag fortsätter i samma stil. Såklart att man gör det! Sen hade vi engelska. Sämsta kursen. Jag hatar engelska. Vi får läxor varje lektion och om två veckor ska vi ha prov på I am David. Hm. Den kommer nog krossa mitt engelska betyg så jävla hårt!
  Efter skolan åkte jag hem och sedan åkte jag och mamma till Media Markt igen. Där köpte jag två filmer. Hairspray, som jag recenserade i inlägget nedan, samt Da Vinci Koden. Är rädd att filmen kanske kommer att förstöra boken, som är den bästa boken som någonsin skrivits, men så får det vara. Vill se filmen ändå. Igen faktiskt. Men minns verkligen inget från när jag såg den första gången, haha.
  Om ca 1 ½ timme är det träning. Så jag ska nog  vila och smälta maten jag käkade nyss!
Ha en fortsatt trevlig måndagskväll!


Kommentarer
Postat av: emelie

vad åt du då? ;)

2008-11-04 @ 20:04:00
URL: http://emelienorberg91.blogg.se/
Postat av: Rebecca

äääääh.. tortellini tror jag!

2008-11-04 @ 21:11:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0