NEWS - SUMMER TIME (Limited Edition)

Publicerat: 2008-05-12 kl. 17:04:13

fick min efterlängtade NEWS-singel idag levererad från självaste japan. ingen nyhet direkt, alla mina NEWS grejor är där i från.

NEWS - SUMMER TIME (Limited Edition)
image526
 1. SUMMER TIME
 2. EASY COME, EASY GO
 3. Liar
 4. SUMMER TIME (Original Karaoke)



låtarna är såklart superbra, men dem saknar det där «lilla extra» som jag älskar hos NEWS övriga låtar. SUMMER TIME har det, EASY COME, EASY GO har det också.. men de andra.. nja inte riktigt.
  Baby! Be my Baby finns i Regular Edition utgåvan som jag dock inte har eller har planer på att köpa. Låten är helt okej, men ingen har riktigt fastnat i hjärnan än. Men det kommer nog..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0