i know, i know

Publicerat: 2008-03-29 kl. 14:43:47

jag har inte bloggat så mycket senaste tiden. men jag orkar faktiskt inte och har inget intressant att skriva ner. men jag skriver lite idag ändå.
news släpper snart en ny singel. summer time heter den. ska nog snart förbeställa den från cdjapan, men den kommer inte förrän i maj. det känns lite som jag glider ifrån news. lyssnar nästan ingenting på dem eller asiatisk musik. det har varit så mycket annat som intresserat mig senaste tiden.
basketen går ganska bra just nu. igår på träningen så satte mina skott perfekt typ. kan bero på att innan träningen stod jag bara och sköt massa straffar. och jag svär, jag satte mer än tio i rad. kanske borde fortsätta att värma upp på det sättet? jag hoppas jag får spela de två matcher vi har kvar nu. mot haga haninge och b/rockers.
jag har ju fastnat för one tree hill igen. men har bara två avsnitt kvar på säsong 4 och sedan ska jag börja på 5. får se om jag väljer att bara se till avsnitt 3 och sedan fortsätta kolla varje söndag. jag har ju ända till avsnitt 12 på datorn. får se hur bra säsong 5 är. en jävligt bra sak är att det kommer en säsong 6 i höst! det trodde jag fan aldrig, great! många, många avsnitt kvar då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0