träning på spånga ip

Publicerat: 2008-06-27 kl. 21:53:03

jag vet jag vet, jag har varit en dålig bloggerska. men som sagt, det händer inget under mitt lov och varför ska jag blogga då för?
iallafall.. tyskland - spanien i em-final, och självklart är det tyskland jag hejar på! orka la spania. har knappt kollat på de senaste matcherna, och inte ens skrivit in resultaten.. ajdå. jag som skulle följa allt! men hoppas att jag har lust att se finalen som.. är imorrn va? tror det O_o
aja, nu till rubriken. idag var vi alltså och tränade på spångas ip. jobbigt med massa spring! först sprang vi två varv (0,8km) som uppvärmning och sedan var det dags för coopers test på 3km. alltså 7 ½ varv. jag höll på att döööö.. eller okej, inte dö men min kondis är sämre än sämst just nu. elin och erika varvade mig när det var kanske 10 meter kvar till mållinjen (fast jag hade ett varv kvar då X_x) fan va dålig man känner sig hahaa! min tid tyckte jag var helt OK för att vara jag, 16:05min. vi ska springa en gång till om några veckor för att se om man förbättrat sig, och fan då ska jag iallfall klara 15min :) efter det körde vi lite cirkelträning med push-ups, sit-ups m.m. var väl inte riktigt så jobbigt men jag känner både att jag måste få fler muskler och bättre balans. efter det så skulle vi springa typ intervall.. 70s joggning, 20s gå .. fyra gånger! jag tror det blev.. 3 varv kanske? vid det laget var jag fan slutkörd så det momentet gick inte helt på topp. sååå imorgon ska jag cykla upp till sandvikspåret och köra ihjäl mig på två varv som är 4,6km :) HEJAHEJA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0