sprungit sandviksspåret

Publicerat: 2008-06-28 kl. 16:43:40

kom nyss hem! mycket träning, cyklade fan dit och hem igen. och sprang. hade ju planerat springa två varv, alltså 4,6km, men det blev lite till. sprang ut till tavlan och tillbaka igen så det blev 5,2km istället! skulle kunnat fortsätta springa men bestämde mig att det där fick räcka för idag. kanske tar en runda på måndag igen.. ^^ tiden då.. den blev väl sämst haha. 32:29 fick jag det till iaf.. :) skulle kunna få mycket bättre tid om jag tog i lite mer men jag vet inte hur mycket jag klarar i dagens läge. det var rätt så länge sedan jag sprang så långt och jag vill inte ta ut mig i början.. :b men annars var det väl helt okej.. mitt mål är väl iallafall att få under 30min under sommaren! =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0