sista kvällen med gänget

Publicerat: 2008-06-13 kl. 09:33:31

ja, först började det alltså med middag. varje klass hade fått ett varsitt långt bord. och middagen var, som jag trodde, rostbiff och potatissallad. leif sjöng lite grann på scenen och vi fick sjunga med i allsångshäftet. igår kväll var det faktiskt första gången jag såg rektorn haha. fick en ny nu i nian, men hon har inte gått runt och presenterat sig.
  efter middagen så hade lärarna gjort en show som var jätterolig! dom skämtade lite om olika elever och vad dem gjort för kul under dessa tre år samt deras kärlekar m.m. hihi. dom nämnde inte mig iallafall. hanna, min klassföreståndare, var inte så rolig. hon nämne tre personer från vår klass :( fett trist! aja, hon var skön iaf när hon och charlotte skulle spela fjortisar haha! :D XD efter showen snackade jag o mamma lite med hanna och sen drog vi hem! :) fan, hanna kommer man ju sakna mycket :/ och andra lärare.. :/ aja, lyckad kväll iaf! :D
  HELVETE, idag är det ju sista dagen med gänget! jagvillintejagvillinte! till råga på allt, så har jag haft värsta drömmen om att börja gymnasiet.. suuuuuck. jag hatar dem drömmarna. får en så "olustig" känsla när jag vaknat. mår faktiskt dåligt. nog pratat om det, fan nu äre skolavslutning. jag kommer lämna den tryggaste platsen som finns, viksjöskolan! oh gud :( kommer knappt träffa någon från min klass igen... shiat. vissa har jag lixom känt sen lågstadiet... eller iallafall vetat vem de var. det är väl bara ta ett djupt andetag, och .. gå till skolan snart.. hejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0