fotbolls-EM

Publicerat: 2008-06-08 kl. 22:50:30

andra inlägget om dagens matchen i EM!
första, österrike vs kroatien, var bra! fast det tycker jag väl om allt för har inte så himla mycket att säga till om i fotboll. hejade såklart på österrike för jag är halv-österrikare. tyvärr så fick kroatien skjuta straff i tredje minuten och det blev det ända målet på hela matchen! :( slutade alltså 0-1 till kroatien med jag tycker österrike var mycket duktigare! vilken kämparglöd, och passningsspel! mycket duktiga :)
kvällens andra match, tyskland vs polen, var också grymt bra! lukas podolski gjorde matchens två mål för tyskland. alltså blev slutresultatet 2-0 till tyskland och det var bra för jag hejade på dem, hihi! :) hoppas på lika bra matcher imorgon kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0