ändrade tankar

Publicerat: 2008-06-02 kl. 21:44:09

ja, jag tror jag har ändrat mina tankar om basketen. nu, helt plötsligt, vill jag spela jättejättemycket! inte alls sluta. kan knappt förstå varför jag var så ledsen innan. men det går väl i perioder.. som jag skrev tidigare(?) aja, får se hur det blir under sommarn!
förresten! fick veta mitt bildbetyg idag. MVGMVGMVG! fan va skönt det känns, ville jättegärna ha det. åh, vad glad jag är! kommit underfund med att jag måste få minst 12 mvg och resten vg för att vara nöjd. dvs en höjning med 50p till 300p, 7 mvgn till och två vgn till. jag kan få högst 305p, alltså 13 mvgn så det vore synd om jag inte får det. hoh.

Kommentarer
Postat av: david

vad kuul :DDDDDD

2008-06-04 @ 08:05:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0