bloggeliblogg

Publicerat: 2008-07-22 kl. 20:16:11

här är jag igen. har varit life "off" som ni säkert.. märkt. jag har gjort en hel del sedan jag skrev sist. maa.. dagen innan jag senast skrev var jag i gävle och hälsade på min storasyster och bebisen i magen. det var trevligt att se hur hon har det där uppe. i fredags var jag återigen ante, cissi och jocke. det var roligt det med. seeen har jag väl gjort lika olika nu i helgen men tränat ganska mycket.. mest sprungit. ska ut en runda om en timme ungefär.. efter jag sett klart ett avsnitt av hana yori dango. grymt bra serie, som jag säger om alla! jag fattar inte att jag inte kollat på den innan! när jag hört talas om den i över ett år.. :S börjat med gokusen också, som också verkar ganska bra ^^ MATA NE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0