vilken cp busschaufför!

Publicerat: 2008-01-31 kl. 18:44:58

skulle på öppet hus med mikaela igår. på atletica gymnasium. har dock inga funderingar på att gå där men följde med för att kolla läget! ;) vi råkade ut för en del saker påvägen, men värst var busschauffören i 552 hemifrån! jävla invandraren som inte kunde svenska kasta ut mig ur bussen för han tyckte inte mitt kort var giltigt! JÄVLA CP! fan lika giltigt som sant att jorden är rund, pucko! alla på SL har fått information om att detta kort var giltligt och får lånas ut till släkt fastän det är ett företagskort! (även fast det står "endast för resor inom tjänsten" för företaget beställde fel). jag sa allt detta till chauffören men han ba: "nänä företag gör aldrig fel, do får stiga aav" ångrade fan att jag steg av efter lite tjaffs, men jag gick raka vägen hem och snacka me mum&pap (de jobbar inom SL och har större makt än busschaffisen) så de ringde å snacka med typ hans chef och sånt HAHA. så de skulle snacka med han XD rätt åt den jäveln!
man ska inte mucka med vem som helst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0