rolig träning

Publicerat: 2008-01-08 kl. 21:06:03

så startade sista terminen i nian och i viksjöskolan. lite sorligt. dagen trögade med no, idrott, språk, svenska och matte. det enda som är riktigt uppiggande är faktiskt matte. höll på att somna innan, men efter är jag pigg som en lärka. men det varade dock inte länge. för när jag kom hem tog jag en liten lur innan träning. turligen var inte träningen så jobbig eftersom över hälften av laget var skadade etc. vi spelade lite frisbee, rugby med basketboll samt hade matt-race. haha, såna träningar är assköna. man kan ju inte tro att vi är basketspelare. nu ska jag gå och sjunga suspicious minds av elvis presley på singstar, innan simon och pappa vandrar in i huset. hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0