bula & blåtira

Publicerat: 2008-01-17 kl. 20:29:26

tänkte berätta lite om dagens händelse. gick på träningen som vanligt, den var väl helt okej med lite jobbig när vi skulle slajda. det sista vi gjorde var att spela match, jag fick vara i vita laget och vi vann första gången med typ 7 - 2 eller liknande. sedan körde vi igen och jag gjorde nog ett mål iallafall. sedan plötsligt hände det att jag och mathilda krockade med huvudena. en jävla smäll blev det. lyckligtvis klarade sig mathilda utan större skador men mej var det illa. fick ett sår och en enorm bula precis över ögat. bulan är som en blåtira nu och trycker ner ögat så det är lite kinesaktigt. jag ser ut som en alien. men har nog inte fått hjärnskakning för jag mår inte något illa alls. hoppas svullnanden drar ner sig tills imorrn för vill helst gå till skolan. sista musiklektionen typ för alltid nu. vore synd att missa sista lektionen av mitt favoritämne. sist av allt vill jag tacka laget för ni är så snälla och för att ni tog hand om mig <3

image26


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0