vinst mot blackan!

Publicerat: 2008-02-16 kl. 15:32:58

sista matchen i serien! och jag fick spela, wiho! fast det fick jag ju veta redan igår menmen. jääävligt rolig match tycker jag. vi ledda typ hela matchen förutom de första poängen. och jämn var den absolut inte. resultatet blev ju 91-20 till oss haha. jag gjorde iaf 10 poäng! fett sköönt! men jag missade korgen många gånger också vilket var lite synd. och så missade jag straffkasten. hade ju kunnat få flera poäng gjorda då.. blöhö. aja :) även fast matchen kanske hade varit lite roligare om den vart jämnare, och om jag spelat lika bra, så är det ändå sådana här matcher som får mig att förstå varför jag spelar basket.  i  l o v e  b a s k e t b a l l <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0