vem är jag?

Publicerat: 2008-02-09 kl. 15:46:57

jag kom på att jag inte presenterat mig själv för er läsare. om jag ens har några? fast jag skriver inte alla dessa inlägg för andra, utan mest för mig själv. detta är ju en dagbok. vill inte glömma de viktiga sakerna som händer i mitt liv. inte för det är så mycket, men ändå. men vem är jag? en snäll tjej på 16 år? men det säger väl inte allt? jag vet inte om jag ska skriva allt i denna blogg för jag vet inte hur många eller vilka som läser. jag är mest hemma på fritiden, när jag inte tränar. sällan umgås jag med folk. vet inte varför.. men jag känner inget behov av andra. de flesta tycker nog mitt liv verkar skittråkigt, men jag är hemma och sysslar med mina intressen. de få kompisar jag har har andra intressen än jag. de lyssnar knappt på mig när jag snackar om mina. jag är nog femte hjulet under vagnen i vårt umgänge. om ens det. de fyra umgås på fritiden typ varje dag. men mig bjuder de inte in. jag förstår inte? är ju bara med dem i skolan. borde väl vara en del av gänget då? jag har nämnt detta en gång för dem, men de förstod nog inte att jag var seriös. de har i flera år haft varandra varje dag, medans jag fått ha samma känsla under samma tid att jag inte är tillräcklig. uschdå. nu blev detta ett deprimerande inlägg men jag skrev det jag hade på hjärnan. bye-bye-cycle!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0