glad alla hjärtansdag

Publicerat: 2008-02-14 kl. 19:18:22

nu är den den 14:e februari igen. tänk vad året gott fort. känns som om det var igår bara vi tjejer i klassen satt och klippte hjärtan och åt geléhjärtan i 43:an med maria prytz. killarna var på prao den veckan. nu, för åttorna, är det ombytta roller. denna vecka är tjejerna på prao. betydligt färre människor i skolan. skönt skönt. i morse hade lärarna pyntat alla skåp i hela skolan med rosa hjärtan där det stod något fint på. på min stod det: vad söt du är! det var lite trevligt. men dock så revs ju alla ner under dagen. det kunde man väl förstå.
har börjat lyssna på KAT-TUN! aldrig pallat lyssna på dem förut för de få snuttar jag hört har inte varit så bra, men jag hittade ett par riktigt bra låtar. t.ex. precious one, real face#1, harukana yakusoku, blue tuesday m. flr. precious one är riktigt bra, om du inte hört så ber jag dig att tanka ner den någongång. du kommer inte ångra dig! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0