bästa no & nationella

Publicerat: 2008-02-20 kl. 17:24:48

hade no prov idag.. kan ju inte direkt säga att det var svårt :S fick 48/50p hihi! fett grymt jag vet xD vilka fel jag hade har jag inte fått veta än.. men det var troligtvis slarvfel isf.. för jag kunde allt! vi hade första nationella muntliga i svenska idag! det gick skiiiitbra. kakan & lukas fick ha första presentationen. texten vi lyssnade på var typ om ett fotbollslag som hade problem eller nått. mycket stämde in på basketen, inte för att vi har såna problem som de i texten men jag tror att vi känner likadant i vissa saker. därför hade jag mycket att säga till om när vi skulle diskutera. det blev värsta debatten haha! fan va grym jag va ;) mega stolt över migsjälv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0