Storstädning

Publicerat: 2008-12-22 kl. 21:27:03

Hela dagen har gått åt att städa. Det blev en storstädning också! Rensat bort massor med gammalt skräp samt tagit bort ena delen av bokhyllan. Så nu känns rummet inte lika trångt som innan. Inte för att det var trångt innan, men ändå! Dessutom är inte bokhyllan inklämd i hörnet. Nej, där står nu mitt skivställ hihi ;) 
  Alla mina japan-prylar (NEWS) har jag lagt i en låda.. orkar inte ha dem uppe. Det jag stör mig på just nu är gardinerna. Usch, jag hatar dem. De är så fula. Problemet är ju att mina fönster är ju inte i mitten heller. Fult!
  Är inte ens klar med städningen. Dammsugarn är ju inte uppladdad ordentligt så den lägger av hela tiden så det tar tid att dammsuga. Bläh. Aja! Ska plocka i ordning det sista och bädda sängen på nytt! See ya!

Bara för jag städat bort så mkt NEWS får ni en bild på dem här!
Oj, upptäckte just att Tegoshi fattas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0