Schreeeei!

Publicerat: 2008-12-08 kl. 21:43:10

Träningen gick inte så bra. Mina fötter var visst ivägen för bollen hela tiden och.. mina händer någon helt annanstans. Jaja, bättre lycka nästa gång!

Det är absolut ingen idé att lägga sig i sängen efter skolan för att läsa.. jag somnar ju direkt.

Idag på bussen tjuvlyssnade jag ett samtal mellan ett Tokio Hotel-fan och en kille. Det tjocka fanet (eller alla var tjocka) skulle: klippa och förlänga håret som Bill, pierca sig i läppen och i vänstra ögonbrynet för det har Tom (tror det var han iallafall) och tatuera likadana tatueringar som de har. Ja, jag kan väl säga att jag hade väldigt roligt på bussen .. hmmh. Juste, jag fick även veta att hon hade en trumpinne från en av deras konserter. Vet ej vem som är trummis men hon hade tydligen pussat på trumpinnen en gång och tänker aldrig göra det igen för då kan hans handsvett försvinna.. O_o What a Life!

Schreeeeeeeeeeeei!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0