Mycket gjort idag

Publicerat: 2008-12-07 kl. 22:08:37

Dagen började med att jag åkte till sporthallen, utan att varken ätit frukost eller öppnat den 7:e luckan i min chokladkalender(!). Skulle sitta i sekretariatet på dammatchen mot Södertälje. Och duktiga som de var vann dem med 8 poäng. Jag var tidtagare vilket jag tycker är jätteskoj faktiskt. Men ibland lite... svårt att hänga med. Men för det mesta går det kanoners.

Efter matchen kom mamma och hämtade upp mig och vi for iväg till Babyland för att hitta ett mjukisdjur till lilla Alicia. Det blev en lila elefant, jättegullig! Den ska bli hennes lilla Nappe som hon kommer ha i sängen i eviga tider. 

Vid tretiden åkte vi till Jessica och Robban för att se deras nya lägenhet och såklart, varför vi egentligen åkte dit, för att hälsa på Alicia! Hon var jättesötnöt och väldigt lugn till skillnad mot Natalie som skriker hela tiden när jag håller i henne haha. Men så är ju Alicia bara 5 dagar gammal så hon har nog inte lärt sig att skrika så mycket ;)

Annars har jag pluggat ganska så mycket ändå. Nästan skrivit klart mitt tal.. nästan. Och skrivit lite till på novellen min. Har skrivit ungefär 1/3 så det går framåt. Imorrn i skolan blir det att ensam jobba på talet eftersom Oskar ska iväg och snacka med massor av politiker om motionerna vi gjort. Cooling där!

Vad händer annars nästa vecka då? Jo, det kommer bli ett helvetes mycket pluggande. På fredag drar vi ju iväg på teambuildingresa över helgen och det kommer nog bli skojigt! Sen inte så mycket mer....


Kommentarer
Postat av: Jessie, Natalies mamma

hihihi <3

2008-12-08 @ 09:52:11
URL: http://pessin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0