Man får skylla sig själv

Publicerat: 2008-12-30 kl. 01:40:08

Jag märker att mina läsarsiffror sjunkigt drastiskt. Kanske är jag tråkig, kanske beror det på dålig uppdatering, kanske beror det på att det är jullov? Vad orsaken än är så håller jag humöret uppe ändå haha!

Lägger väl in ytterligare några ord om helgen som varit. Jo, mina syrror och deras respektive och bebisarna var ju här. Som sagt var det trevligt och vi åt god knödel. För er som nu undrar vad det är, är det en österrikisk bulle tillverkad av vitt bröd. Om man ska fatta det kort i alla fall. Det blev iallafall mycket prat, skrik och skratt under hela kvällen. Mellan kl ett och tre låg Jessie och jag och försökte få Natalie att sova medans vi lyssnade lite på när mamma och Rickard samtalade där nere. Det var skoj. Detta var en kort men en jävligt bra sammanfattning tycker jag!

Jag ska förresten upp till Gävle (till Jessie, Rickard & Natalie) på onsdag för att fira in det nya året! Ska åka dit med tåg helt själv också, hur ska det gå?! Aja, men det kommer bli roligt och spännande! Har ju alltid varit här hemma på nyår och det börjar bli långrandigt. Haha! Stackars Simon får klara sig själv detta år ;)



jag önskar att jag kunde ladda upp flera,
men bloggen är inte anpassad för detta!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0