Juldagen!

Publicerat: 2008-12-25 kl. 16:24:58

Hoppas ni hade en trevlig jul igår! Jag fick parfym, björnborgtrosor och pengar. Pengarna är tyvärr redan slut eftersom de gick till min systemkamera. Så nu är jag 2500 kr fattigare, trots att jag aldrig "hade" pengarna ens. Jaja. Jag köper iallafall bra saker som jag kan använda långt in i framtiden. Men jag har upptäckt en sak! Alltid när jag fått en massa pengar, födelsedag, betyg osv. har jag ALDRIG "haft" dem. Nej, jag har alltid haft skulder till pappa för jag köpt mobil och dator genom honom. Lite små.. tråkigt. Menmen! I don't complain ;) 

Idag har jag inte gjort så mycket mer än att sova lääänge, latat mig och tränat! Sprang på vår springmaskin i 13 minuter, gjorde situps och tränade med hantlarna. Duktigt värre va? Anledningen till all denna träning är att man blir så fet under julen samt att mina basketträningar kör igång till helgen och då måste jag vara fit for fight!

Nu ska jag duscha... good-bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0