Godkväll/natt bloggen!

Publicerat: 2008-12-22 kl. 00:04:05

Hade planerat att städa idag. inte gick det. Har ont i kroppen efter all basket under veckan. Ska bli skönt att få "läka" alla sår nu och sedan köra igång igen på nytt om en vecka! Simon och jag är ju ensamma hemma så vi har käkat kebab och massa godsaker samt kollat på film. Som vanligt när vi är själva. Kvällens film blev Harry Potter och den Flammande Bägaren, men den tänker jag inte skriva en recension om. Så många gånger som jag sett den och de flesta av väl faktiskt sett den?

Just nu sitter jag och lyssnar på Liza Marklund - En plats i solen (ljudbok) och ska sedan lägga in massa gammalt och nytt i iPoden. Återställde hela manicken till fabriksinställning. Det är skönt ibland, att börja om på nytt. Nej nu ska jag fortsätta koncentrera mig på boken! Herrå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0