Ännu en hösttermin avklarad

Publicerat: 2008-12-19 kl. 15:16:31

Julshowen var inte så bra, men lite underhållande. Dramagruppen visade tre sketcher om olika människor från olika religioner firar jul. Måste säga att Pelins, Rafifs, Aminas och Samiras var bäst. Haha. Sköna ;) Några lärare dansade fult till ett medley av gamla låtar, tråkigt om man jämför med Viksjöskolans julshow! De lärarna är de bästa som finns när det gäller att underhålla på julen! Synd att man inte får se.

Efter showen samlades klassen inne i O19L för lite information om nästa år och sådant. Ska spela curling på Idrottsdagen vecka fem! Tre julklappar delades ut till elever som haft minst frånvaro och gissa vilka som fick dem? Jo.. JAG, Mathias och Pelin! Hihi, vi äger! Jenny, vår mentor, sa att hon aldrig haft några elever med noll procent frånvaro innan oss. Vi är bäst! I klappen var det, som jag redan räknat ut, en marabou chokladkaka och en bläckpenna med olika färger! Jag som hade tänkt att köpa en sådan, nu slipper jag det! Yäy! Men är man bra så är man ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0