Vilken jävla svenskalärare

Publicerat: 2008-08-26 kl. 19:32:40

Ingen lärare kan mäta sig med Maria Prytz. Hon är typ den bästa läraren som finns på hela jorden. Tyvärr kunde ju inte hon också byta till min skola haha. Nej usch, min nya svenska lärare, Camilla heter hon visst, är riktigt sämst. Hatar henne redan fastän vi inte haft någon riktig svenskalektion än. Hon är typ fett taskig mot de som är dåliga och de hon inte gillar. Och så säger hon att jag har problem med stavning! STAVNING!!? Är hon helt skön i huvudet eller? Om jag har problem med stavning hur fan kunde jag fått MVG i svenska i högstadiet och aldrig stavfel på uppsatser och sånt. Hon är sjuk i huvudet fan. Bläh på henne.......
  Annars var väl skoldagen bra. Tog sällskap med Mathilda på tåget och det var skoj eftersom jag aldrig tidigare träffat någon när jag åkt. Juste, Emy och jag skämde ut oss lite på rasten också hahaha. Vi råka sätta på radion på högsta volym och sen bara drog i panik! Men det var mest kul det! Japanskan var ganska tråkig. Johan är inte alls en så duktig lärare så det blir lite segt eftersom han inte planerar något. Sämst också att vi fick 45 hiragana tills på torsdag. Har redan samhäll tills då. Aja, efter japanskan tog jag och Kristoffer sällskap till T-banan och efter jag åkt T-bana träffade jag Erika som skulle börja skolan för dagen. Hon går ju på JENSEN och de har ju varannan vecka för- och eftermiddagslektioner. Roligtroligt. Sen åkte jag hem, jag sov, jag tränade, jag åt och nu sitter jag här! Ska pluggish litish nuish. Kan vara uppe någon timme längre för jag börjar 10 imorgon WIHOO! I nästa inlägg kommer dagens outfit. Seeya.

Kommentarer
Postat av: Emy

haha, pinsamt det var :P ALLA kollade på oss!

2008-08-27 @ 14:45:37
URL: http://littlemisspretty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0