Vart har min kondition tagit vägen?

Publicerat: 2008-08-17 kl. 20:07:00

Efter att min tränare sms:at ut oss tjejer i laget med en påminnelse om helgens träning så satte jag genast på mig träningskläder och drog ut. Tänkte springa sex kilometer. Hur tror ni det gick? Piss, om jag får säga det själv. Kom väl lite mer än tre kilometer tills kroppen bara la av. Man ska kanske inte skylla på vädret men i detta fall gör jag det ändå. Regn och grå himmel. Tråkigare kan det inte bli att springa. Suck, och imorrn som jag tänkt springa en mil. Men då kommer jag ha fått lite luft och rört mig lite efter skoldagen och kanske är något piggare? Förhoppningsvis. Och jag tror att det ska bli lite bättre väder framåt kvällen så vi får hålla tummarna! ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0