Skola

Publicerat: 2008-08-19 kl. 15:57:53

Dagens första lektion var svenska. Där skrev vi ett stavtest samt en uppsats. Lektionen efter var naturkunskap och det var skoj. Efter det var det språk. Japanska! Roligt, roligt! Vi pratade mest om det japanska skriftspråket så jag lärde mig väl inte så mycket. Lite synd att det knappt är någon från min klass där men jag träffade några tjejer från natur som jag var med.
 Efter skolan var det meningen att jag skulle träffa en tjej vid centralen för att köpa lite stuff som hon skulle sälja. Bli inte oroliga, det är inget olagligt haha! Eftersom vi både bodde i Sthlm så blir det billigast att träffas än att skicka genom post. Men då var ju saken att.. hon kom aldrig. Det var ju lite mysko för jag stod och väntade i en halvtimme. Får höra sedan vad hon har att säga till sitt försvar....
nu ska jag iallafall byta om till träning, hej! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0