Se upp för dårarna

Publicerat: 2008-08-15 kl. 22:43:00

Kollade på den svenska komedifilmen Se upp för dårarna alldeles nyss. En jävligt skön film som jag rekommenderar starkt!

Efter maten idag var jag med Emelie och Mikaela i någon timme. Det var mycket trevligt och de hade precis kommit hem från Mallorca. Men jag tyckte nog att de borde blivit lite brunare än va de blivit, haha. Aja, det var iallafall trevligt att se dem igen efter mer än två veckor och på onsdag börjar de också gymnasiet, Atletica. Förhoppningsvis kanske vi tar sällskap ett par tågstationer, KUL VA?

Nu är det helg och det är superskönt! Imorgon ska jag ut och springa så långt jag bara orkar. Mina tränare tycker 1 mil, men det är väl att ta i för min del.. men jag ska försöka =) Ska fortsätta att kolla på Daisuki!!(=Jag älskar dig!!) nu. HEJ&HÅ.

Kommentarer
Postat av: david

hur långt sprang dudå?^^ :P

2008-08-16 @ 23:21:49
Postat av: BeXis

jag sprang ingenting (a)

2008-08-17 @ 10:05:12
Postat av: david

haha okeej :P

2008-08-19 @ 21:57:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0