OS i Peking

Publicerat: 2008-08-09 kl. 17:49:13

idag har jag kollat på massa olika sporter. fotboll, rodd, simning, boxning, badminton, volleyboll, gymnastik och någon slags ridsport. någon minut basket såg jag också med det var inte OS. av allt detta jag kollat på idag var nog rodden roligast. det är rätt så fascinerande att sitta och kolla på när de ror i samma takt och när det bildas virvlar efter varje tag. om jag någon gång skulle börja i någon ny sport skulle det lätt va rodd. imorgon är det iallafall basket . USA mot Kina tror jag det var. det ska man ju såklart kolla på. synd att inte Japan är med. hade varit trevligt att kolla på när japanerna spelar basket! *_*
  på tisdag börjar man ju skolan. gymnasiet. det ska bli jätteskoj! imorgon eller på måndag ska jag köpa ett par svarta lågklackade pumps som jag kan ha till skolan! kände att jag behövde ett par nya skor. mina vita klackskor jag hade på balen känns inte rätt för en dag i skolan. 
 snart är nog maten klar så har ingen lust att skriva längre. ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0