Godmorgon

Publicerat: 2008-08-23 kl. 11:27:18

Fan va skönt det är att sova ut! Nu är klockan 11.19 och jag gick nyss upp. Det jag planerat att göra idag är:


  • Kolla på Code Blue ep7 & Regatta ep1
  • Börja på min engelskauppsats
  • Städa rummet

Sen blir det ju säkert att man gör massa annat också..

Glömde berätta en rolig sak från skolan igår haha. På engelskan när min lärare ropade upp oss och kom till mitt namn så frågade han om jag var från Tyskland pga. efternamnet. Då svarade jag "Austria". Inte för att jag kommer därifrån men jag pallade inte säga att det var min pappa. Men iallafall.. senare på samhällslektionen så skulle vi diskutera i grupper om olika saker. Då frågade Fanny mig vad jag hette nu igen och då sa Dennis: "Du kommer från Australien va?!" Haha, det var lite kul.. xD Att de inte kan höra skillnad på Austria och Australia. Hmhm.. ^__^


Kommentarer
Postat av: Emy

sv: men gud :O utomlands också!

hur länge vart du där?

2008-08-23 @ 23:00:35
URL: http://littlemisspretty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0