jsöwjcfd

Publicerat: 2008-04-18 kl. 13:30:28

hade bara lust att skriva ett litet inlägg. är sjuk och har varit det hela veckan. palla >< första gången jag varit sjuk och missat skolan i hela nian. dock gick jag till skolan i onsdags då det var nationella eng uppsats. alla lärarna sa att jag borde gå hem men jag pallade inte haha. men mådde absolut inte bra. så har varit hemma torsdag och idag. och tisdag. missat träningen hela veckan också. blä, usch vilken dålig kondis jag måste ha nu. bara legat hemma och vridit mig. typ. wellwell, jag kan ju berätta bara för skojsskull att jag kom in på alla gymnasium jag sökt till. jag var över medianen med ganska många poäng på alla förutom mikael elias. där var den 5 poäng över tror jag. gick in och kolla lite på hur många som sökt till cyber och så, det visar sig att min klass kommer bli ganska liten. 12 pers HAHA. men de slår nog ihop den med samkultur från norra. då blir vi iallfall 22. sköntskönt.
just nu lyssnar jag på brolle och ska snart tvätta ansiktet och klä på mig. mamma är och handlar just nu men jag tänker nog följa med henne lite senare och hämta simon på hans skola, kulturama, bara för att se hur den ser ut! skoj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0