folktandvården

Publicerat: 2008-04-22 kl. 21:10:21

japp! fixade min tand idag. det blev typ jättebra, haha. vet inte riktigt vad bra är men.. ser ut som innan. dock vet jag inte riktigt om min plastskena passar till mina tänder längre och vågar inte prova av oro av att tanden ska gå av igen. men ska försöka få på den ikväll.
   träningen idag gick väl sådär. är fortfarande lite ringrostig efter sjukan. orkar inte så mycket. men det löser sig! imorgon är det reflektionsdag, men jag måste vandra till skolan klockan halv nio för att göra muntligt nationellt prov i matematik. yäy! senare på kvällen ska mamma och jag fara in till stan för att gå på cybergymnasiets öppna hus (igen). men denna gång på deras ny öppnade skola på vanadisvägen. valde den som tredje&fjärde val. men det blir nog brao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0