mycket väl godkänt

Publicerat: 2007-11-19 kl. 15:02:55

yay, efter flera veckor fick jag äntligen veta betyget på samhällskunskapsprovet om riksdag, regering och ekonomi.. och det blev såklart mvg precis som jag trodde! jag var fett nervös när jag frågade, för kakan hade sagt ett par timmar tidigare att bara två fått mvg, jennifer & samuel. men jag tänkte att han såg säkert inte exakt vad alla fick. känns så skönt, nu är mitt mvg i samhällskunskap säkrat i slutbetyg! detta trodde jag aldrig i åttan, haha!
ska jobba med mitt bostadskunskaps arbete nu i någon timme, bara två veckor kvar innan inlämning, och den måste in annars kommer hon inte räkna in det i betygen. jag måste fan få mvg i hk, hur ska jag annars komma in på södra latin?! måste få 290 poäng minst.. wish me luck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0