ingen match i helgen

Publicerat: 2007-11-23 kl. 23:26:31

idag var det skola igen. vi spelade basket på idrotten, men det var ganska tråkigt. låga korgar, ingen kan, och killarna tror att de är grymma när de dribblar av alla XD. fast egentligen ser det skitlöjligt ut eftersom dem inte har någon kontroll haha. alla blir värsta chockade när jag dribblar av alla fett lätt. efter idrotten var det matematik, gick asdåligt. gjorde inte ett endaste tal. försökte förstå hur man skulle göra bara. eftersom jag vill ha mvg kan jag inte bara hoppa över det jag inte kan. men kmr väl få göra det då ändå annars kommer jag ingen vart. idag var det även musik! askul, verkligen roligaste ämnet i skolan. it's a shame we don't have it every term. men det gick iaf skitbra för Becca&theBlonds. vi lirade utan vår trummis, jossan, för hon har farit till skåne över helgen! men jag spelar bas, det är ju också komp. vi klarade lira hela låten ganska perfekt, och micki klarade sitt solo galant! fan vi kommer äga på spelningen sen tjejor =)

senare på dagen hade jag basketträning som vanligt. idag skulle vi få veta vilka som ska få spela matchen i helgen, och jag trodde verkligen jag skulle få. har inte spelat på flera matcher. men nehej, bara för man tror det så blir man såklart inte uttagen. jag fattar seriöst inte varför. jag är typ snabbast och smidigast på allt vi gör på träningarna, men visst, jag kanske inte göra lika många mål och sådant när vi kör spel. men jag är ändå jävligt snabb och det är bra det med. och såklaaart blir maria uttagen för femte gången i rad, yäy. tack emma & johan. INTE.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0