GODKÄND

Publicerat: 2007-11-06 kl. 20:33:34

Inatt kunde jag inte somna.. låg vaken till närmare tre på natten. Vilket  resulterar att jag sovit i ca fyra härliga timmar. Var inte alls så trött på morgonen, men det blev jag mot sluten av skoldagen.  Näst sista lektionen, svenska, ca 13.00. Usch, jag höll på att somna på lektionen. Lektionen efter var matte, var inte alls lika trött då. Konstigt. Men jag tycker matte är roligt! Torbjörn min lärare vill att jag ska byta till svart grupp, alltså de bästa, men orka. Bättre att vara bäst i en dåligare grupp än en av de sämre i en bättre. Haha det tycker jag iallafall.
Efter skolan så sov jag lite.. sedan for jag och mamma iväg för att hämta upp Maria till basketträningen. Idag skulle vi få veta resultatet på vårar sekretariat&domar prov! Jag var 100% på att jag skulle få underkänt, men guess what? Jag fick 26/31p! Och man skulle ha minst 24p för att bli godkänd. Det var två styckna i laget som inte klarade det, och ska få göra omprov om några dagar. En rolig sak är att jag fått bättre än alla mina tränare! Johan, Emma och Tim fick 24 HAHA! duktigt :) Vi fick också veta vilka som ska få spela matchen i helgen. Och jag blev uttagen! Kanske inte så konstigt egentligen, vi kör helt efter närvarande på träningar och jag är alltid där. Maria hade tur, hon har haft massa fotbollsgrejor och sådant så hon inte kunnat gå på vissa träningar, men pga. att många i laget (som vart på fler träningar än henne) just nu är sjuka eller skadade fick hon ändå! För övrigt var träningen ganska jobbig som vanligt men ändå rolig. Snart måste jag nog duscha, och kanske.. KANSKE plugga något, men det tvivlar jag på.. puss&kram -.-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0