08 Stockholm vs. Lavezzini Parma

Publicerat: 2007-11-22 kl. 23:09:51

Idag var jag på basketmatch i fryshuset. Kollade matchen mellan 08 Sthlm mot Parma i Euro Cup, och gladeligen vann 08 Stockholm! Slutresultatet visade 69-66. Så jävla härligt ibland att kolla på match när man är en stor klack som hejar. Rätt många från Järfälla Basket och alla cheerade på Malin Edlund i 08! :) Hon spelade en gång i tiden i Järfälla Basket, men blev uttagen till 08 Stockholm i somras. Hon var även min tränare förra säsongen! Tyvärr så fick hon inte alls spela så mycket idag, vilket är synd för hon är så jävla bra. Men det får hon nog nästa match! Ganbatte Malin!

Imorgon är det musik i skolan, yäy! Min favoritlektion. Det är musiken i skolan som får dagarna att rulla, men det är så jävla synd att vi bara har musik en gång i veckan och EN termin. Fuck den som bestämt detta. Men jag ska fråga Tobbe imorrn om jag får börja i musikverkstan till nästa termin. Kommer kanske aldrig mer spela musik sedan när jag börja gymnasiet. :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0