my asian passion

Publicerat: 2007-12-27 kl. 18:55:28

jag kollar dagligen på asiatiska serier och filmer. därför fick jag denna briljanta idé att skriva upp alla filmer som jag sett här, så ni andra kan.. glädjas åt det! välj ut någon av dessa att se, och du kommer garanterat inte bli besviken!

JAPANSKA: 1 Litre of Tears, Nobuta wo Produce, Proposal Daisakusen, Gachibaka, Kurosagi, Attention Please, Attention Please SP, Tantei Gakuen Q, Dragon Zakura, Waraeru Koi Wa Shitakunai, Dance Drill, My Boss My Hero, 15 Sai no Haha, 1 Litre of Tears SP, Kakure Karakuri, Tantei Gakuen Q SP
serier jag börjat kolla på: Hanayome wa Yakudoshi, Taiyou no Uta
serier jag ska se: Itazura na Kiss

TAIWANESISKA: Smiling Pasta/Wei Xiao Pasta
serier jag ska se: It Started with a Kiss

KOREANSKA: 18 vs 29
serier jag börjat kolla på: 9 End 2 Outs

PERSONLIGA FAVORITER
1 Litre of Tears, Proposal Daisakusen, Kurosagi, Attention Please,
Dragon Zakura, 15 Sai no Haha, Smiling Pasta, 18 vs 29.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0