julavslutning

Publicerat: 2007-12-20 kl. 10:57:01

nu är hösterminen i nian slut, sista på älskade viksjöskolan. lite sorligt, inga mer roliga julföreställningar med lärarna. haha, de är så sköna som vanligt! denna gången var det viksjö idol 2007! sen var det lite reklampauser med lady och luffsen osv. efter detta gick vi 9h till vårt hemklassrum snäckan. där fick vi juice, papparkaka och en tomtemarschmallows(?). tomten var jättegod! sedan fick vi betygen.. uuh.. gud va nervis jag var!

image11

kan inte fatta att jag fick MVG i engelska.. i ENGELSKA?! jag som kämpat denna termin med att få MVG i svenska, så får jag i engelska. måste vara något fel. har ju inte fått något MVG på engelska uppgifter haha. men alla MVG på svenskan :S. weird. så det är jag mest besviken på.
men det blev som jag trodde, fick fem mvg:n!
det jag fick G i har jag inte haft denna termin så det räknas inte (a) och i åttan var jag fett dålig i skolan XD andra ämnen jag inte haft denna termin är slöjd, bild och histora. så det har inte kunnat bli MVG på dem, men det kommer!
i musik kommer jag få mvg nästa termin sa tobbe, efter jävla provet.. palla >< men han sa att jag kommer klara det!
har höjt mig från G till MVG i två ämnen, teknik och samhällskunskap!
asbra tycker jag :]
och i hemkunskap så höjde jag mig fråm VG till MVG också hihi!
räknade ihop poängen; 250! känns fan grymt bra! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0