fördjupning i bostadkunskap

Publicerat: 2007-12-02 kl. 17:36:07

äntligen är bostadsarbetet klart! det blev hela 20 sidor, dock utan femte uppgiften Studiebesök på IKEA. i betygkriterierna står det att man bara behöver göra de fyra första uppgifterna så varför göra femman? helt jävla onödigt. men dock är jag lite fundersam över detta, för andra klassers hemkunskapslärare har sagt att femman är en mvg uppgift, men våran har inte ens nämnt det. så jag kan ju inte hoppas allt för mycket på ett mvg. arbetet ska in imorgon!
kan ju passa på att nämna att jag bara har 2 riktiga skoldagar kvar. imorgon och fredagen den 14e. fr o m tisdag till luciadagen kommer jag har luciaträning. jag ska ju nämligen vara med i tåget, hihi. sista chansen nu i högstadet och lucia räknas som en fördjupningsuppgift i musiken så varför inte göra den, när jag ändå älskar att sjunga?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0