en dag kvar..

Publicerat: 2007-12-12 kl. 23:41:06

idag var det genrep i kören! vi tränade på att tåka ut och in, gick jättebra. men var fett jobbigt att hålla upp handen.. med vänster >< lite senare bytte vi om till luciakläderna och tågade med tända ljus! jättefint =) stackars lucia klarade inte stå upp hela genrepet så hon satte sig, må hon klara det alla fyra föreställningar imorrn! du klarar det, tina :)
jobbade jätte mycket med min musikredovisning om Johnny's Jimusho och NEWS idag, har skrivit en hel kladdplanch! så imorrn är det bara att renskriva och limma fast bilder och så är den klar =) om bara inte tobbe mejlar mig och säger att jag måste ha den data skriven, fyfan då dör jag! har inte tid att skriva på data >< har ju fan fyra föreställningar att göra imorrn!
aja, nu är det sent. ska upp 5.30 för vi ska samlas 7 i skolan! good night!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0