a good day at school

Publicerat: 2007-12-17 kl. 12:55:20

sista skolmåndagen för i år. ska bli jätteskönt med lov nu, men har ändå väldigt mycket arbete att göra under lovet. so-uppsats, plugga till musikprov, räkna matte. men det kommer förhoppningsvisa gå susen.  vi fick tillbaka massa gamla saker från NOn idag.. jättebra betyg! 3 mvg, 2 vg! trodde aldrig jag skulle få mvg för trådspelet men det fick jag konstigt nog :S fick även veta mitt betyg på bostadsarbetet, MVG! trodde verkligen inte det, eftersom i fredags hittade jag en del av arbetet hemma. trodde jag var körd haha. men fattar inte varför hon gav mig mvg när jag inte motiverat ett helt rum xD aja,  man ska ju inte klaga (a) så hoppas på mvg i teknik och hemkunskap nu till jul :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0