2:a luciaträningen

Publicerat: 2007-12-05 kl. 17:00:22

så var det alltså dags för året andra luciaträning. idag ställde vi upp och började sjunga på allvar med alla stämmor. jag böt till melodin istället för understämman. nog för tjejerna från min klass har alla valt understämman, men jag känner folk i melodin också. så det blir bra ändå. asså fyfan vad jag hatar vissa personer i kören. några jävla utlänningar (ursäkta rasismen men fan..)! typ fett dumma i huvudet! störde, sjöng falsk med flit, sjöng när de inte skulle, var elaka mot andra i kören!
ASSÅ TAGGA NER TJEJER! hoppas ni blir utslängda fort som fan!


Kommentarer
Postat av: Gren

DOM DÄR TJEJERNA ASSÅ, VILLE BARA SLÅ TILL DOM :@
vi håller tummarna på att dom blir utslängda, visst?

2007-12-05 @ 22:34:51
URL: http://gren.bloggspace.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0